25 January 2017

Best friends make the good times better and the hard ones easier | friends


My best friend came to visit me in Stockholm this weekend. We went out, watched television, cooked, ate, talked and hugged a lot and walked around the city. We did a lot of things together of course, we've got to grab every opportunity we have, but we also did things on our own. I had to work for example, so then my friend discovered the city by herself. 
I had a wonderful time while Yoni was here and I already miss having her around again!

NEDERLANDS: Mijn beste vriendin kwam me bezoeken in Stockholm afgelopen weekend. We hebben televisie gekeken, we zijn gaan shoppen, hebben gekookt, zijn gaan eten, hebben veel gebabbeld en geknuffeld en we zijn Stockholm wat meer gaan verkennen. We hebben heel veel samen gedaan uiteraard, nu het kan moeten we ervan profiteren, maar we hebben ook dingen apart gedaan. Ik moest werken, dus ging Yoni op haar eentje Stockholm verkennen. 
Ik vond het alweer een geslaagd weekend en mis Yoni nu al!



No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!