11 August 2017

Sofie Senden | GirlLove

I felt really touched by Superwoman's video about GirlLove, because it is true that women spread a lot of negativity around about other women. Girl on girl hate sucks! I am trying to tell other women that I actually admire what they're doing and spread some positivity. And what better way than regularly write on my blog about women that inspire me?! 

NEDERLANDS: Ik zag onlangs de video van Superwoman over GirlLove en ik neem maar al te graag deel aan de uitdaging om andere vrouwen complimenten te geven in plaats van erover te roddelen. Girl on girl hate sucks! Ik probeer tegenwoordig wat positiviteit in andere vrouwen hun leven te brengen door ze te vertellen dat ik hen bewonder voor wat ze doen of wie ze zijn. En door af en toe een GirlLove bericht op mijn blog te plaatsen natuurlijk!


Today I would like to shine a light on Sofie Senden, a Belgian blogger and vlogger. Sofie went vegan about two years ago and blogs and makes videos about her vegan lifestyle. And I freaking love everything about her!

Sofie her videos always succeed in putting a smile on my face. Every one of her videos inspires me, whether it is to try out a new recipe, to engage myself even more for the animals or to keep fighting for what you believe in.

Sofie is always positive and so open about her life. She shares quite a lot of information about herself and her lifestyle and I love how her community respects her and how everybody there just enjoys her content and is kind to one another. Recently Sofie organized a picnic for vegans in Belgium and it looked like such a nice afternoon. Next time I will go there too, for sure!

Being vegan, you always get so much criticism and it isn't always easy to keep fighting for what you believe in because of all the negativity you get poured all over you every single day. Sofie however really is living the example. She is very inspiring and I truly believe that anyone who watches her videos is inspired to at least decrease their animal products consumption!

_________________________________________________


NEDERLANDS: Vandaag wil ik Sofie Senden graag even in de schijnwerper zetten. Sofie is ongeveer twee jaar geleden veganist is geworden en blogt en vlogt nu over haar veganistische levensstijl. En ik vind haar helemaal geweldig!

Sofie haar video's brengen altijd een glimlach op m'n gezicht en inspireren me keer op keer om een nieuw recept uit te proberen, om mezelf nog meer in te zetten voor dieren en om te blijven vechten voor waar ik in geloof.

Sofie is altijd heel open over haar leven en deelt best veel informatie over haarzelf. Ik vind het geweldig dat haar volgers haar respecteren en naar haar video's komen voor een lach of inspiratie en hoe vriendelijk iedereen er is tegen elkaar. Vegan power, baby! Onlangs organiseerde Sofie trouwens een picknick voor een hele hoop veganisten in België en het zag er echt supergezellig uit. Volgende keer ben ik er zeker ook bij! 

Als veganist krijg je dagelijks te maken met kritiek en haat en het is niet altijd makkelijk om te blijven vechten waar je in gelooft, maar Sofie geeft en leeft echt als het goede voorbeeld. Ze inspireert superveel mensen en ik geloof oprecht dat iedereen die haar video's bekijkt op z'n minst minder dierlijke producten gebruikt. 

_________________________________________________


Want to follow Sofie? Wil je Sofie volgen?
Blog // Youtube // Instagram


No comments:

Post a Comment

Thanks for sharing your opinion!